Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenLado, Robert (Hrsg.); Andersson, Theodore (Hrsg.)
InstitutionGeorgetown Univ., Washington, DC. School of Languages and Linguistics.
TitelEarly Reading. Georgetown University Papers on Languages and Linstuistics Number 13.
Quelle(1976), (103 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Bilingual Education; Early Childhood Education; Early Reading; Foreign Countries; Hearing Impairments; Language Acquisition; Literacy Education; Preschool Education; Reading Achievement; Reading Development; Reading Difficulty; Reading Instruction; Reading Research; Reading Skills; Sweden
AbstractThe six articles in this journal deal with various aspects of early reading. The topics covered are: a preschool biliteracy project; early reading as language development; the techniques used in teaching children with normal hearing, hearing impaired children, and deaf children to read; preschool reading and speaking acquisition in two languages; and a working bibliography for research relating to early reading. (FL)
AnmerkungenPublications Department, School of Languages and Linguistics, Georgetown University, Washington, D.C. 20057 ($2.00 paper)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: